סערת שקד: "לא מתגייסים כי הציבור שומע לרבנים ולדמגוגיה של ההנהגה חרדית"

    אבי יעקב 4 Comment on סערת שקד: "לא מתגייסים כי הציבור שומע לרבנים ולדמגוגיה של ההנהגה חרדית"
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה עזה בכנס ההיי טק החרדי שהתקיים השבוע בירושלים ביוזמת פורום ההיי טק החרדי, נערך פאנל בהשתתפות ח"כ איילת שקד ועוד מכובדים.

    בדבריה אמרה שקד כי "הציבור החרדי מופלה לטובה וניתנת לו האפשרות היחידה ללכת לשירות אזרחי, רק הוא יכול ללכת לשירות אזרחי דבר שבחור חילוני או דתי לאומי לא יכול לקבל אותה. יש הרבה תפקידים מעניינים במגוון מקומות כמו השב"כ, המוסד, משרד הביטחון, משטרת ישראל ועוד".

    לדבריה "המדינה פתחה בפני הציבור החרדי פתח להשתלבות, הציבור לא מספיק מודע לזה. אני מבקשת לקרוא לאזרחים, למי שלא לומד לבוא לשירות אזרחי". היא הוסיפה כי ביולי הקרוב בודקים אם עמדו ביעדי השירות האזרחי וכפי שזה נראה לא עומדים ביעדים. "המדינה פתחה המון אפשרויות".

    כאן עלה אחד מהקהל וביקש לומר משפט: "אני עשיתי שירות אזרחי, רוב בית הכנסת שלי עשה שירות אזרחי. אבל אחרי החוק הזה אף אחד מאיתנו ומחברינו לא יעשה שירות אזרחי".

    עוד קריאות ביניים רבות נשמעו מהקהל לגבי אי הרצון של הציבור החרדי לשרת. גם מנחת הפאנל סיפרה כי במפגשיה עם חרדים היא שומעת את הסירוב של רבים להיות חלק מיעדים של לפיד.

    שקד שהופתעה מהתגובה אמרה בדבריה כי הדובר מוסת. "מדובר ביעדים של מדינת ישראל והציבור החרדי צריך לדעת שזה לטובתו. הם לא עושים את זה לטובתם, אם הם לא רוצים אז לא. יש כאן המון דמגוגיה של ההנהגה החרדית, היא לא אמיצה".

    וכאן החלה הסערה כאשר שקד הוסיפה ואמרה כי "הדוברים מקשיבים לרבנים ולגדולי התורה, זה עולמם.."

    "למי את רוצה שהוא יקשיב, לבנט?" צעקו מהקהל.

    שקד מיהרה לתקן את עצמה. "אני לא מבקשת שלא יקשיבו לרבנים אבל אני מבקשת מהמנהיגות החרדית שהציבור מקשיב לה שהיא תגיד ללכת לשירות האזרחי".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      טובתן של רשעים, רעה היא אצל הצדיקים. בינו נא זאת אחת ולתמיד.

    2. 3

      "אני לא מבקשת שלא יקשיבו לרבנים אבל אני מבקשת מהמנהיגות החרדית שהציבור מקשיב לה שהיא תגיד ללכת לשירות האזרחי".- נעביר את ההמלצה. בטוח הבקשה תרגש אותם והם יסכימו

    3. 2

      שקד הביתה, נכשלת בגדול!

      ככה לא מטפלים בציבור אידיאולוגי מובהק, לא מדברים אליו מעל ראשם של הרבנים, וכשביד השני גרזן עם גזירות קשות.

      אחת ולתמיד תלמדי את, וילמדו כולם, שאם רוצים להשיג משהו מהציבור הזה, זה צריך להיות אך ורק בכפוף למנהיגי הדור, ובלי איומים בבקשה, ובלי ציונות גוססת.

    4. 1

      הטעות מתחילה כשהדת"ל מקשיבים לרבותיהם ולמנהיגות שלהם שבכלל לא יודעת איך נראה ספר תורה